Dubrovnik, 29. srpnja 2016.
Poštovani,
s velikim zadovoljstvom obavještavamo Vas da će se od 01. do 02. listopad 2016. u Dubrovniku održati 10. Hrvatski festival pekmeza, džema i marmelade, koji organiziraju udruge DEŠA-Dubrovnik i Dubrovačka naranča u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom – županijskom komorom Dubrovnik.
Cilj Festivala je promovirati i profilirati hrvatski autohtoni gastro proizvod. Manifestacija će se, sada već tradicionalno, održati na Stradunu, ispred crkve sv. Vlaha gdje će izlagači iz svih krajeva Hrvatske predstaviti svoje proizvode posjetiteljima i ugostiteljima Dubrovnika.
Koristimo ovu prigodu pozvati Vas da svojim sudjelovanjem na Festivalu uveličate ovaj događaj. Festivalom želimo promovirati ne samo male proizvođače već i bogatstvo i raznolikost kulturne baštine različitih krajeva naše zemlje stoga bismo željeli napomenuti da je sudjelovanje u narodnim nošnjama kraja iz kojeg dolazite obvezno. Također, molimo Vas da donesete stolnjake s narodnim vezom za aranžiranje Vašeg stola.
U sklopu manifestacije organiziramo i ocjenjivanje proizvoda u četiri kategorije (za najbolji pekmez, marmeladu, džem i extra džem) te Vas molimo da uzorke Vaših proizvoda dostavite (po dvije teglice od svakog uzorka – s pripadajućom deklaracijom) do 15. rujna 2016. na adresu:
DEŠA – DUBROVNIK
Frana Supila 8
20000 Dubrovnik
Ukoliko ste zainteresirani za sudjelovanje molimo da se prijavite putem priložene prijavnice te istu dostavite na fax: 020/411-033 ili e-mail desa@du-t.com.hr najkasnije do 15. rujna 2016.
Od ove godine za sudjelovanje na Festivalu uplaćuje se i kotizacija u iznosu od 500,00 kn. Kotizacija obuhvaća troškove prijevoza karićem, stol, ocjenjivanje proizvoda, skladišni prostor te večeru za 1 osobu (dodatna osoba plaća večeru u iznosu od 150,00 kn).
Podaci za uplatu:
Primatelj: DEŠA Pro doo, Frana Supila 8, 20 000 Dubrovnik, OIB: 59285128996
Opis plaćanja: Kotizacija za sudjelovanje na 10 Festivalu
Iznos: 500,00 kn
IBAN: HR9824070001100382294
Napominjemo da će prodaja na Stradunu biti organizirana za 01. i 02. 10 (subotu i nedjelju), dok će u petak biti ocjenjivanje prethodno dostavljenih uzoraka. Program cjelokupne manifestacije bit će Vam dostavljen naknadno.
S poštovanjem,
Predsjednica organizacijskog odbora
Jany Hansal