Open street maping i GIS radionice

Lenta_element_A4U sklopu projekta „Pod budnim okom volontera“od 06.03. – 13.03.2018 u OŠ Antun Masle i OŠ Župa dubrovačka uspješno su provedene radionice Open street maping te radionice GIS-a. Glavni dio radionice OSM-a koncentrirao se na praktično sudjelovanje u izradi osnovne karte koja se može nadograđivati prikupljenim meterološkim podacima sa digitalnih meteroloških postaja koje kroz isti projekt planiramo postaviti na 2 partnerske škole. Kroz ovu projektnu aktivnost djeca i zaniteresirani profesori su naučili koristiti novi alat (OSM) slobodnu kartu svijeta, u čijoj izradi i korištenju sudjeluju volonteri iz cijelog svijeta. Održano je sveukupno 4 radionice za učenike i učenice, te dvije za profesore. Radionica GIS usmjerena je na razvoj osnovnih vještina prikupljanja i obrade prostornih podataka neophodnih za razumijevanje klimatskih promjena. Na svakoj radionici sudjelovalo je čak 69 učenika te 14 djelatnika obiju škola. Radionice su proveli partneri na projektu udruga CROGIS.

Cilj ovih radionica bio je osnažiti djecu novim vještinama i znanjima za budućnost te ih poticati na volonterski rad.

Projekt „Pod budnim okom volontera“ je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda kroz Poziv : Podrška organizatorima volontiranja za unaprjeđenje menadžmenta volontera i provedbu volonterskih programa koji se provodi u okviru ESF-a Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., Prioritetne osi 4., Specifičnog cilja 11.ii.1. Razvoj kapaciteta organizacija civilnog društva, osobito udruga i socijalnih partnera, te jačanje civilnog i socijalnog dijaloga radi boljeg upravljanja, Udruga DEŠA Dubrovnik dobila je nepovratna sredstva za provedbu projekta „Pod budnim okom volontera“.

Nositelj projekta je DEŠA – Dubrovnik, dok su partneri na projektu Udruga za razvoj civilnog društva Bonsai, Udruga CROGIS, Udruga Lovci na oluje, OŠ Antuna Masle Orašac i OŠ Župa Dubrovačka.

Radionice Open street maping i  GIS-a (1) Radionice Open street maping i  GIS-a (2)