Poštovani,

s velikim zadovoljstvom Vas obavještavamo da će se od 27. do 29. rujna 2019. održati 12. Hrvatski festival pekmeza, džema i marmelade u Dubrovniku, koji organiziraju udruga DEŠA – Dubrovnik i Deša Pro d.o.o. u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom – županijskom komorom Dubrovnik. Cilj Festivala je promovirati i profilirati hrvatski autohtoni gastro proizvod. Manifestacija će se, sada već tradicionalno, održati na Stradunu, ispred crkve sv. Vlaha gdje će izlagači iz svih krajeva Hrvatske predstaviti svoje proizvode posjetiteljima i ugostiteljima Dubrovnika.

Koristimo ovu prigodu pozvati Vas da svojim sudjelovanjem na Festivalu uveličate ovaj događaj. Festivalom želimo promovirati ne samo male proizvođače već i bogatstvo i raznolikost kulturne baštine različitih krajeva naše zemljestoga bismo željeli napomenuti da je sudjelovanje u narodnim nošnjama kraja iz kojeg dolazite obvezno. Također, molimo Vas da donesete stolnjake s narodnim vezom za aranžiranje Vašeg stola.

U sklopu manifestacije organiziramo i ocjenjivanje proizvoda u četiri kategorije (za najbolji pekmez, marmeladu, džem i extra džem) te Vas molimo da uzorke Vaših proizvoda dostavite (po dvije teglice od svakog uzorka – s pripadajućom deklaracijom) do 10. rujna 2019. na adresu:

DEŠA – DUBROVNIK
Frana Supila 8
20000 Dubrovnik

Ukoliko ste zainteresirani za sudjelovanje molimo da se prijavite putem priložene PRIJAVNICE te istu dostavite na e-mail: info@desa-dubrovnik.hr najkasnije do 30. kolovoza 2019.

Kotizacija za sudjelovanje na Festivalu iznosi 500,00 kn. Kotizacija obuhvaća troškove prijevoza karićem, stol, ocjenjivanje proizvoda, skladišni prostor te večeru za 1 osobu (dodatna osoba plaća večeru u iznosu od 150,00 kn).

Podaci za uplatu:

Primatelj: Deša Pro d.o.o., Frana Supila 8, 20 000 Dubrovnik, OIB: 59285128996

Opis plaćanja: Kotizacija za sudjelovanje na 12 Festivalu
Iznos: 500,00 kn
IBAN: HR9824070001100382294

Napomena!

Moguće je sufinanciranje izlaganja od strane HGK  za sve članove HGK, u tom slučaju popunjene i ovjerene ankete/prijavnice potrebno je zatražiti u vašoj područnoj HGK. Visina sufinanciranja kotizacije od strane HGK bit će poznata nakon što se prikupe i obrade prijave zainteresiranih tvrtki, a maksimalno 50% iznosa kotizacije.  Prednost u rezervaciji, do popune izložbenog prostora, imaju izlagači po dospijeću prijave. Ukoliko su prijavljeni izlagači nečlanice HGK (OPG, obrti i udruge/zadruge) kako bi sudjelovali putem HGK na Festivalu moraju  postati dobrovoljne članice (link  za dobrovoljno članstvo u HGK: http://www.hgk.hr/dragovoljno-clanstvo-u-hgk).

Moguće je sufinanciranje izlaganja od strane HGK  za sve članice  HGK, u tom slučaju možete se prijaviti putem online  prijave.

Visina sufinanciranja izlaganja od strane HGK bit će poznata nakon što se prikupe i obrade prijave zainteresiranih članica. Financirat će se maksimalno u visini  do 50 %. 

Prednost u rezervaciji, do popune izložbenog prostora, imaju izlagači po dospijeću prijave. Opg-ovi, obrti i udruge/zadruge koje su zainteresirane učlaniti se i postati dobrovoljne članice HGK mogu to učiniti putem  linka  za dobrovoljno članstvo: http://www.hgk.hr/dragovoljno-clanstvo-u-hgk.

Rok za dostavu popunjene i ovjerene ankete u ŽK Dubrovnik  je 30. kolovoza 2019. godine., na adresu elektroničke pošte: hgkdu@hgk.hr , telefaks 020/312-096.

Napominjemo da će prodaja na Stradunu biti organizirana za 27., 28. i 29.09. (petak, subotu i nedjelju), dok će u petak biti ocjenjivanje prethodno dostavljenih uzoraka. Program cjelokupne manifestacije bit će Vam dostavljen naknadno.

S poštovanjem,

Predsjednica organizacijskog odbora

Jany Hansal